Chat met de Medivus Front Office

Onze front office is elke werkdag druk bezig om jullie vragen te beantwoorden over opleidingen via de telefoon en mail. Wanneer start de nieuwe Helpende Zorg en Welzijn opleiding, hoe kan ik me inschrijven voor het examen en welke vooropleiding heb ik nodig? Al die vragen willen we snel en goed beantwoorden voor onze studenten en aanstaande studenten. We willen jullie nog beter gaan ondersteunen en de vragen meer digitaal afhandelen. Dat betekent sneller antwoord en minder wachten voor jou. Dat is waarom we vanaf 5 februari 2020 we de telefonische openingstijden gaan wijzigen en een nieuwe chatfunctie op de website activeren.

De telefonische openingstijden van de front office zijn vanaf vandaag al gewijzigd: Op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag zijn we van 0900 tot 12 00 in de ochtend bereikbaar. In de middag zijn we dan weer open van 1300 tot 1700 uur. Op woensdag zijn we alleen in de ochtend van 0900 tot 1200 uur telefonisch bereikbaar. In de middag zijn we zuiver bereikbaar via de chat.

Woensdagmiddag chatten met de front Office

De chatfunctie is weer een innovatie bij Medivus dit jaar en werkt misschien wel beter dan de telefoon. Tijdens de lunch was het altijd veel te druk en kreeg je ons moeilijk te pakken. Nu kun je tijdens jouw lunchpauze al een chat openen en een vraag stellen die op volgorde van binnenkomst verwerkt wordt. Kun jij rustig aan andere belangrijke dingen werken, wij kunnen beter en sneller inspelen op jouw vragen. Je krijgt antwoord van een van onze medewerkers, dus geen robot, en het werkt perfect op je mobiel.

Sneller antwoord op je vraag via de Chat

Vaak is een van de antwoorden “kijk op onze website op pagina … “. Met de chatfunctie kunnen we je dan direct naar de juiste pagina leiden. Voor antwoord op je vragen over toetsen, examens of je aanmelding nemen we iets meer tijd, dat moet met aandacht gebeuren toch? Soms moeten we uitzoekwerk verrichten of even iets navragen bij je examinator of leraar. In de gevallen dat we je niet direct antwoord kunnen geven zetten we dat in de chat, waarbij je jouw emailadres doorgeeft. Krijg je gewoon een mail van ons als er duidelijkheid is zonder opnieuw in de wacht te hoeven staan.

De chatfunctie heeft nog een bijkomend voordeel voor jou. Je kunt onze antwoorden nog eens op je gemak nalezen en direct doorvragen als iets niet helemaal duidelijk is. Door de introductie van de chatfunctie en de nieuwe openingstijden van de front office zetten we daarom weer een stap om ons onderwijs te verbeteren. Want uiteindelijk doen we het allemaal maar om 1 ding: Zorgen dat jouw opleiding perfect bij je past en je straks zelf in de zorg aan de slag kunt.

Vanaf woensdag 5 februari zijn we voor het eerst op de chat bereikbaar.