Feedback portaal en klachtenregeling

Heb je feedback voor ons, tips, een klacht of ben je ergens ontevreden over? Laat het ons weten en maak gebruik van onze klachtenregeling.

Bij Medivus willen wij graag dat je tevreden bent met de kwaliteit van je opleiding en dat jij je veilig voelt. Ben je ergens ontevreden over en kom je er onderling niet uit, dan hebben wij de mogelijkheid om een klacht in te dienen. Dat kunnen klachten over de opleiding zijn, maar ook bijvoorbeeld over ongewenst gedrag (zoals seksuele intimidatie, agressie, geweld, pesten, bedreiging en discriminatie) of dat jij je niet gehoord voelt door Medivus. Het is ook mogelijk om anoniem te reageren (wil je anoniem reageren, vul dan bij je naam “anoniem” in). Binnen 5 werkdagen kun je, tenzij je anoniem reageert, een reactie verwachten.

Wij gaan zorgvuldig om met alle gegevens en nemen elke klacht uiterst serieus. Jouw feedback kan het verschil maken voor jezelf en anderen, dus vertel wat je dwars zit. Maak daarom gebruik van onderstaand formulier om je klacht of feedback kenbaar te maken.

Deze website is beschermd met reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.